marți, 4 martie 2008

SAD3S - Cristian Alda - 04.03.2008


Revin dupa doua zile de pauza ... pot sa ma laud ca sunt foarte fericit ... 3-1 pentru Romania impotriva "lor" ... nu vreau sa par rasist dar trebuie sa fim realisti, ca intr-un campionat romanesc e cam imoral sa incepi un joc de fotbal in 10 straini ... dar deh ... se pare ca Marius este intradeva un bun antrenor si vreau sa cred k inca nusi-a aratat adevarata valoare ... urmeaza meciul cu pandurii, un meci destul de dificil insa imi pun sperantele in echipa si in absenta lui dica din echipa ...

Cam atat cu fotbalul, zilele urmatoare am sa postez si un filmulet ... a fost intradevar o admosfera demna de un derby si de ce nu, daca toata lumea vb de "champions league" ...

Pe plan personal ... ce pot sa spun ... cu un mic ajutor am sa trec si peste aceasta perioada ... m-am mutat o saptamana d'acasa din diferite motive ... sper sa imi gasesc si linistea ... stiu ca v-a mai dura dar ... totusi devin din ce in ce mai constient ca fiecare palma primita are rostul ei ... Suntem oameni, e dreptul nostru de a gresi, de a invata ... e dreptul nostru de a traii si totodata ... iar daca nu s-ar intampla nu ai avea de unde invata ...

Acum viata merge inainte pentru fiecare dintre noi ... iar probabil voi revenii la aceleasi idei la care am fost odata ... sunt prea tanar ...


Hmmm ... stati sa ma gandesc ce poza sas mai postez si azi ... cred ca stiu ... ce ma reprezinta cel mai bine ...



PS: Carpe Diem ...

4 comentarii:

smac spunea...

ma bucur k tzi-ai gasit linistea si per sa fi pe drumul cel bun, ma bucur k nu e drept pentru niciunul din noi sa traim intr-o iluzie, se pare k ai vazut adevarata realitate si nu trebuie sa ma comentez subictul pentru k deja sti mai bine despre ce vorbesc, ma bucur ca te-am putut ajuta si te voi ajuta din nou daca acest lucru va fi necesar. Pana atunci numai bine sa fi fericit si sa itzi gasesti linistea interioara

smac spunea...

ma bucur k tzi-ai gasit linistea si per sa fi pe drumul cel bun, ma bucur k nu e drept pentru niciunul din noi sa traim intr-o iluzie, se pare k ai vazut adevarata realitate si nu trebuie sa ma comentez subictul pentru k deja sti mai bine despre ce vorbesc, ma bucur ca te-am putut ajuta si te voi ajuta din nou daca acest lucru va fi necesar. Pana atunci numai bine sa fi fericit si sa itzi gasesti linistea interioara

smac spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

asta e poza mea...sa imi platesti drepturile de autor..:))

Ti se vorbeste de o floare galbena ... care pluteste in aer ... ai capabilitatea de a reproduce acea floare in fatza ta ? (atentie nu inseamna sa ti-o imaginezi ... ci practic sa o vezi ca pe o iluzie ...)