sâmbătă, 1 martie 2008

Inceputurile


Si na pe dracu ca mi-am facut si eu blog, mai merg si la psiholog ( nu-s nebun doar incerc sa trec peste o perioada ff neagra a vietii de adolescent credul in tinere sperante ... ), imi luai si titiu care il repar la fiecare drum lung ... ce pot sa spun ... sunt foarte fericit ... si implinit din toate punctele de vedere ... se zice ca unde da tata si mama creste ... ei bine crescut sunt destul ... concluzia o trageti singuri ... intrebarea este ... unde da "viata" ce se intampla ?.

Imi cer scuze daca primul meu blog pare putin deprimant dar ... stiti si voi cum e sa fii tanar si nelinistit ... si sa te trezesti k dupa ce ai avut incredere intr-o persoana ... ajungi sa fi luat la misto, trantit la pamant si umilit ... de fapt ... lasat balta ... ehhh... ce dracu ... bucuriile vietii azi esti sus, maine jos ii un cerc ... mai conteaza?

Se spune ca in viata sa nu iti para rau de nimik ... cum sa fac eu sa nu imi para rau k am pierdut 3 ani din viata cand unii mor la 40 de ani ...



... cred k am sa continui zilele urmatoare ... momentan sunt ff deprimat ...



cred k am sa ma laud cu masinuta mea ...



11 comentarii:

Cristian Alda spunea...

ce pot sa-ti spun succes in viata ... :P ( imi dau si singur comentariu daca voi tot nu vreti :)))

smac spunea...

:) ma bucur k ai masina noua, sau makr buna...sper sa mearga asa cum ti-ai dorit si sa vedem cu sucul cum ramane. Salut-o si pe iubita ta din partea mea+ La Multzi Ani pt 1 Martie
SMAC

smac spunea...

:) ma bucur k ai masina noua, sau makr buna...sper sa mearga asa cum ti-ai dorit si sa vedem cu sucul cum ramane. Salut-o si pe iubita ta din partea mea+ La Multzi Ani pt 1 Martie
SMAC

Anonim spunea...

Bai BigMac, ba baiatule! Baa! Asta nu e o problema ba baiatule....ntz!Gandeste-te asa: 'Sunt liber!' :)

Anonim spunea...

Bv wa :D ... se dezvolta blogosfera :)))) Ai grija de masina,ca pana la urma ea e mai importanta decat alte fiinte

Anonim spunea...

Viatza merge mai departe...orice obstacol poate fi depasit...esti tanar, traieste-ti viatza din plin..si...bucura-te de noua ta masinutza , pe care s-o stapanesti sanatos...:-))))))))) pupicei multi si dulci...@lyn@

Anonim spunea...

Ce masina neagra ai ! ;)

Anonim spunea...

Te-ai gandit cum ai putea sa faci rost de bani fara sa investesti nici un leu? Solutia e foarte simpla. Din publicitate. Sunt multe site-uri care platesc sa primeasca vizitatori si acum e timpul sa primesti si tu o parte din banii astia. Respecta pasii de mai jos si o sa ai niste venituri consistente:
1. Mai intai copiaza bux.to/?r=smackone fara stelute in internet explorer(eu fiind un Premium Member pe site si tu primind invitatia de la mine o sa primesti un bonus substantial la inscriere)
2. Urmatorul pas e sa te inscri, completand toate casutele care apar acolo.La referrer scrii smackone (daca nu e deja scris)
3. Apesi pe Surf Ads si dai click pe link-urile care iti apar acolo. Pe fiecare site pe care intri trebuie sa astepti 30 de secunde. Pentru fiecare site pe care intri vei primi 0.1$ . De asemenea pe link-urile care ti le da acolo poti sa intri doar odata pe zi.
4. Facand doar ce scrie la pasul 3 poti castiga aproximativ 100$ pe an. Totusi, pentru fiecare persoana inscrisa de tine o sa primesti inca pe atat. De exemplu daca mai inscri pe mama si pe tatal tau in total o sa ai 2 invitati si in loc de 100$ primesti 300 $ pe an. Daca ai 9 invitati atunci primesti 1000$ pe an si tot asa mai departe.
5. Asta e pasul cel mai important si anume luarea banilor. In momentul in care ai ajuns la 10$ poti sa scoti banii. Tot ce trebuie sa faci e sa apesi pe "Payments" si alegi suma care vrei sa o scoti. Banii ii vei primi in 30 de zile lucratoare fie pe card Visa fie prin depozit bancar, in functie de cum vrei tu. Daca nu ai incredere ca o sa primesti banii la timp poti sa intri pe forumul site-ului si sa vezi ca acolo toti zic ca nu e nici o problema cu retragerea banilor.
6.Important este sa fi constant,sa intri in fiecare zi pe site si sa deschizi site-urile din "surf ads".... Cam astia ar fi pasii. Daca ii respecti poti sa ai un venit destul de frumusel din asta. Site-urile pe care o sa intri platesc bani foarte multi ca sa primeasca vizitatori si merita sa profiti de asta. Eu sunt membru pe site-ul asta din iulie 2007 si pana acum fac 250 de euro pe luna. E drept, nu e mult, dar avand in vedere ca tot ce fac e sa intru pe link-urile date de ei timp de 30 de secunde eu zic ca merita,e un venit frumusel si constant

Anonim spunea...

vorba lui ionutz....:Psi oricum n u s-a sfarsit pamantul la mine...slava domnului fete's destule.....

Anonim spunea...

Ma nu plangeti ca nu mai sunt fete...sa plangeti cand nu mai aveti tovarasi...atunci e grava situatia...pana atunci da-le dreq de fete...vorba lui Uzzy "pwla-n phisda ii gata fata" :)

Anonim spunea...

Ce penal - cam multe "..." bre!

Ti se vorbeste de o floare galbena ... care pluteste in aer ... ai capabilitatea de a reproduce acea floare in fatza ta ? (atentie nu inseamna sa ti-o imaginezi ... ci practic sa o vezi ca pe o iluzie ...)