luni, 10 martie 2008

Last one

Se pare ca va fi ultimul blog ... s-a cam terminat si cu notitele ... :) Multumesc tuturor care mi-au dat cate un comment ...
N-am idee si nici nu-mi pasa daca acest ultim blog va fi aiurea ... scrise sau nu 2-3 randuri .. .vedem ce-o sa iasa dupa ce termin toate frazele...
Nus' ce sa zic ... sa fiu sarcastic sau nu ... sa incep cu multumiri lu x'ulescu si cu plangeri la cutarica ... neah ... dc sa fim rai ... sau dc sa fiu rau ... daca o fi ne-om vedea la o bere, suc, bila, ( nu-i valabil pt cei ce au vicii si prizeaza sau mai stiu eu ce fac alte nereguli) darts, ping-pong si tot ce vreti voi ...
alda_cristian id meu de mess ... si ne-om vedea pe mess ... pana atunci ... vorba lu basescu: "Sa traiti bine"

Niciun comentariu:

Ti se vorbeste de o floare galbena ... care pluteste in aer ... ai capabilitatea de a reproduce acea floare in fatza ta ? (atentie nu inseamna sa ti-o imaginezi ... ci practic sa o vezi ca pe o iluzie ...)