duminică, 9 martie 2008

9 ianuarie 2008

O zi cat de cat frumoas de primavara ... a trecut si martisorul, a trecut si 8 martie ... imi doresc ca toate mamicile, femeile si domnisoarele sa fi avut parte de o zi minunata ... dar acum de ce sa negam este si ziua noastra a barbatilor ... cu siguranta daca v-om face un sondaj iar oamenii au respectat traditia cu siguranta spitalel vor fi pline ... Dupa cum se stie 44 de pahare nu-i usor ... asa "trage tare k ai de tras 44 de pahare"
Despre mine ... poate va intereseaza paote nu ... incet, incet imi revin si sper sa imi indrept unele greseli, sa fiu drept fata de cei care am gresit ... si totodata voi avea grija ca pe viitor sa fi invatat din greseli si sa nu le mai repet ... multumesc d-nei doctor ... nu conteaza ca nu vreau sa radeti de mine ... si sper ca in final sa fiu acelasi eu doar mai matur, mai intelept si totodata mai chibzuit ... oricum si orice s-ar intampla va dau si voua sfatul pe care l-am primit si eu nu ezitati sa cereti ajutor nimanui pentru ca intr-un final ajutorul vine de unde nu te astepti, iar totul se petrece cu un anumit scom, fiecare esec, fiecare dezamagire te face mai puternic ... "orice dezamagire, orice greutate, neimplinire si suferinta te coboara dar intotdeauna insa vei revenii sus dar mai incarcat si mai pregatit pentru o noua palma, pastreaza-ti in suflet darul de a iubi si tine minte ca tu inca o iubesti si o vei iubii e multumire de sine pentru ca se intampla ca 2 persoane sa se iubeasca dar sa nu paota fi impreuna" iar trb asta mi-a spus-o un ff bun prieten si ii dau dreptate ... Speranta moare ultima, ma multumesc cu gandul k iubes, ca am iubit si ca voi putea iubii incontinuare ...
Si cam atat ...
Maine o noua zi si o luam de la capt ... totusi ma inspir dintr-un status si vi-l las si voua aici
Dragoste este precum gripa ... se ia pe strada si se vindeca in pat ... :)

Fara poze azi ... si cate un comment ar fi ideal ... e foarte placut sa vezi parerile oamenilor sa vezi gandurile lor ...

Un comentariu:

Anonim spunea...

am citit Cristi, ceea ce spui este f adevarat si vb aia "un sut in fund este un pas inainte" gandeste`te k asta a fost sa fie, nu cunosc motivele pt care esti asa trist dar banuiesc oricum...baiat bun esti si faptul ca inca poti iubi nu ezita sa o faci dar cu multa atentie, omul din greseli invata!! te pup...be happy :D

Ti se vorbeste de o floare galbena ... care pluteste in aer ... ai capabilitatea de a reproduce acea floare in fatza ta ? (atentie nu inseamna sa ti-o imaginezi ... ci practic sa o vezi ca pe o iluzie ...)